Skip to main content
Português
English
Log In
Log in with CIÊNCIA-ID
Email address
Password
Log in
New user? Click here to register.
Have you forgotten your password?
Communities & Collections
Browse repository
Entities
Statistics
Português
English
Log In
Log in with CIÊNCIA-ID
Email address
Password
Log in
New user? Click here to register.
Have you forgotten your password?
Home
CI - Comunidades Inativas
CI - ESEIMU - Escola Superior de Educadores de Infância Maria Ulrich
ESEIMU - Mestrado em Educação Pré-Escolar
De que modo 0 faz-de-conta contribui para a compreensão dos papeis sociais num contexto de aprendizagem activa, num grupo de crianças de 3 anos
Loading...
Publication
De que modo 0 faz-de-conta contribui para a compreensão dos papeis sociais num contexto de aprendizagem activa, num grupo de crianças de 3 anos
2013-09-11
Master thesis
Restricted access
http://hdl.handle.net/10400.26/17139
Use this identifier to reference this record.
Name:
Description:
Size:
Format:
Temporario.pdf
476.5 KB
Adobe PDF
Download
Send Feedback
Authors
Silveira, Ana Rita
Advisor(s)
Carvalho, Maria
Abstract(s)
Description
Keywords
URI
http://hdl.handle.net/10400.26/17139
Citation
Research Projects
Organizational Units
Journal Issue
Publisher
Collections
ESEIMU - Mestrado em Educação Pré-Escolar
CC License
Full item page