Skip to main content
Português
English
Log In
Log in with CIÊNCIA-ID
Email address
Password
Log in
New user? Click here to register.
Have you forgotten your password?
Communities & Collections
Browse repository
Entities
Statistics
Português
English
Log In
Log in with CIÊNCIA-ID
Email address
Password
Log in
New user? Click here to register.
Have you forgotten your password?
Home
ISCED - Instituto Superior de Ciências Educativas do Douro
ISCED - Educação
ISCED - Social
ISCED - Educação - Social - Dissertações de Mestrado
COMO É QUE AS CRIANÇAS EM IDADE PRÉ-ESCOLAR SE ENVOLVEM NAS CANÇÕES E ESTAS CONSTITUEM UMA ESTRATÉGIA QUE POTENCIA A CONSTRUÇÃO DE CONHECIMENTO?
Loading...
Publication
COMO É QUE AS CRIANÇAS EM IDADE PRÉ-ESCOLAR SE ENVOLVEM NAS CANÇÕES E ESTAS CONSTITUEM UMA ESTRATÉGIA QUE POTENCIA A CONSTRUÇÃO DE CONHECIMENTO?
2015-07-07
Master thesis
Open access
http://hdl.handle.net/10400.26/24958
Use this identifier to reference this record.
Name:
Description:
Size:
Format:
Relatório Final Luís Ribeiro.pdf
1.4 MB
Adobe PDF
Download
Send Feedback
Authors
Luís Paulo Borges Ribeiro
Advisor(s)
Abstract(s)
Description
Keywords
educação Pré-escolar
Canções
Construção de Conhecimentos
estratégia de Aprendizagem
URI
http://hdl.handle.net/10400.26/24958
Citation
Research Projects
Organizational Units
Journal Issue
Publisher
Collections
ISCED - Educação - Social - Dissertações de Mestrado
CC License
Full item page