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Authors
Advisor(s)
Abstract(s)
O presente trabalho tem como objetivo apresentar o seu potencial comercial, mas acima de tudo, a sua mais valia para a imagem da instituição e contribuição para a comunidade local. As linhas orientadoras apresentadas no trabalho são centradas em aspetos relacionados com o marketing e não com especificamente com a gestão comercial da atividade da Loja da Agrária.Considera-se este, um trabalho de análise e reflexão de vários pontos que poderão ser aperfeiçoados, aproveitados e potenciados, com vista a corresponder ao objetivo principal definido para este trabalho e poder representar um – Contributo para a Valorização da Loja da Agrária.
The present work aims to present its commercial potential, but above all, its added value for the image of the institution and contribution to the local community. The guidelines presented in this work are centered on aspects related to marketing and not specifically with the commercial management of the activity of the “Loja da Agrária” (“Agrarian Store”). This is considered a work of analysis and reflection of several points that can be improved, used and enhanced, in order to correspond to the main objective defined for this work and to be able to represent a - Contribution to the Valorization of the “Loja of Agrária”.
The present work aims to present its commercial potential, but above all, its added value for the image of the institution and contribution to the local community. The guidelines presented in this work are centered on aspects related to marketing and not specifically with the commercial management of the activity of the “Loja da Agrária” (“Agrarian Store”). This is considered a work of analysis and reflection of several points that can be improved, used and enhanced, in order to correspond to the main objective defined for this work and to be able to represent a - Contribution to the Valorization of the “Loja of Agrária”.
Description
Keywords
Agricultura biológica Comunicação Valorização Plano de Marketing Loja da Agrária