O Seu Saber Ocupa um Lugar! DSpace

Repositório Comum >

Browsing by Author Aires, Rachel

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 3 to 12 of 12
< previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2004Linguateca: um centro de recursos distribuído para o processamento computacional da língua portuguesaSantos, Diana; Simões, Alberto; Frankenberg-Garcia, Ana; Pinto, Ana; Barreiro, Anabela; Maia, Belinda; Mota, Cristina; Oliveira, Débora; Bick, Eckhard; Ranchhod, Elisabete; Almeida, José João Dias de; Cabral, Luís; Costa, Luís; Sarmento, Luís; Chaves, Marcirio; Cardoso, Nuno; Rocha, Paulo; Aires, Rachel; Silva, Rosário; Vilela, Rui; Afonso, Susana
2002Measuring the Web in PortugueseAires, Rachel; Santos, Diana
2005User-aware page classification in a search engineAires, Rachel; Aluísio, Sandra; Santos, Diana
2004Uso de características lingüísticas para a apresentação dos resultados de busca na Web de acordo com a intenção da busca do usuárioAires, Rachel
2008Uso de marcadores estilísticos para a busca na Internet em portuguêsAires, Rachel
2008Uso de marcadores estilísticos para a busca na Internet em portuguêsAires, Rachel
2004What Is My Style? Stylistic features in Portuguese web pages according to IR users' needsAires, Rachel; Manfrin, Aline; Aluísio, Sandra Maria; Santos, Diana
2004Which classification algorithm works best with stylistic features of Portuguese in order to classify web texts according to users. needs?Aires, Rachel; Manfrin, Aline; Aluísio, Sandra; Santos, Diana
2005"Yes, user!": compiling a corpus according to what the user wantsAires, Rachel; Santos, Diana; Aluísio, Sandra
2005"Yes, user!": compiling a corpus according to what the user wantsAires, Rachel; Santos, Diana; Aluísio, Sandra
Showing results 3 to 12 of 12
< previous 

 

Estamos no RCAAP Governo Português separator Ministério da Educação e Ciência   Fundação para a Ciência e a Tecnologia

Financiado por:

POS_C UE
© 2009 - REPOSITÓRIO COMUM - Comentários - Statistics